Followers

music

Tuesday, January 11, 2011

whoaa dia dah kahwin =.=

sobsob , blogger-emoticon.blogspot.com hey korang salam , serius aku agak kecewa gila tahu . yela aku sayang sangat sangat kat dia tapi dia ? blogger-emoticon.blogspot.com hmm , sekarang dia dah pon kahwin . lagi lah merana aku doe . macam lagu nie " tanpa cintamu aku resah, tanpa kasihmu aku hampa, tanpa dirimu aku mati " . dulunya aku bagaikan selalu kena kencing manis disebabkan kata kata manis dia . ape kan daya dah jodoh dia dgn isteri dia kan . tapi serius ape makne semua tuh ? ape die weyh . yang selalu dendangkan lagu kat aku . yang selalu buad suara serak tuhh . kenangan tuh manis sangat mmg aku takan lupa lahh weyh ! serius tapi sekarang kau ! dah kawen bagai . luluh hati aku kau tahu tak . hmm korang mesti tertanya kann sape ! jahat gila budak nie , betul jahat gila nie die :

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
haha ! gelak lahh weyh ! lan typewriter lahh , haha baru belakon sikit dah percaya ! haha
blogger-emoticon.blogspot.com azlan A.K.A lan . you dah kawin dah ? serius terkejut gila bila aku bace satu article nie . aku tersentap sekejap . haha ceyh bukan maen lagi kann . macam dia betul betul bf aku pulak . haha korang baca yang kat atas tuh mesti dah muntah kelua lauk semalam kann . aku pon geli jugak nak tulis ! hehe tape lah aku tulis macam mana pon bukan lan nak tegur aku pon bukan dia nak ceraikan isteri dia terus kawen dgn aku pun kann . so kita just happy dengan life yang sekarang lahh kann . lan pon dah ada wife ! lin hope korang kekal oke blogger-emoticon.blogspot.com *walaupun terluka . haha ceyh perasan lah korang nie . ceyt ! haha nak cakap lan nie kawin baru lahh jugak , 1 januari macam tuhh lahh . aku tak ingt sangat . lan bagi kaD wedding dia kat aku , tapi aku sengaja tak pegi kang aku pulak yang berkepit dengan dia kang haha so aku tak ingt sangat bila tarikhnye . hoho * serius aku sendiri rasa yang aku sekarang nie sudah mengada plus gedik ! haha . nak amik kau ! :-

lan comel ! :D
err, nak cakap jeles bboleh ? harhar



okey done ! lanlan ! im still love you okey . harhar . if you nak orang temankan you selain wife you i sedia :) haha gatal gedik gila aku nie wweyh ! pweeett ! haha tak kesah lan if kau dah kawin sekalipon , aku tetap minat kat suara ala ala hardcore tuhh . weewett blogger-emoticon.blogspot.com

0 makcik pakcik melatah:

Post a Comment