Followers

music

Saturday, January 8, 2011

seriusly i miss you s much :(


salam awak semua :') rindu rasanya nak update bog , rindu nak blogwalking . serius aku busy gila sekaang sebab dah sekola kann , nak on pon tak tentu bila . so ade masa jeh aku on , harhar korang rindu aku kann , haha tayah nak cover weyh , better terus terang haha eh malam tadi AJL kann ? haha tengok tak tengok tak pakwe pakwe aku ramai buad persembahan semalam , shahir , lan hafiz kerinting comel . mereka semua pakwe aku ! yeah betul doe tak tipu . haha kalau nak muntah pgi toilet tayah nak mencemarkan blog aku . hehe blogger-emoticon.blogspot.com semalam semua buad persembahan semua gempak lahh macam faizal tahir , ana rafali , tomok , A.P.I , nazirah ali , stacy , ramai lagi lah kan . cop ! nazirah ali tuh buad persembahan ape pulak kat AJL ? maen kuda kepang ? haha . blogger-emoticon.blogspot.com sekarang nie aku tak puas hati gila dgn si anak rafali tuh . macam mana boleh menang ? hadoi nak cakap lagu dia tade lah best mana pon kann , tapi tah lahh mybe dah rezeki dia kann . semua bolot tuhh . haha boleh kawen terus blogger-emoticon.blogspot.com . tadi sekolah dari langkah kaki nak masuk sekolah sampai nak pegi toilet sampai pegi kantin sampai balek . cerita pasal AJL jeh . haha hebat tak kiteorang ! tak berenti bercerita kann , haha biasa lahh cerita campur ngumpat jadi cerumpat blogger-emoticon.blogspot.com . okey tutup cerita pasal AJL , eh korang if nak rapat kan hubungan kita add lahh kat fb yeah ! tekan yang blah kiri tuh jehh :) kalau blog tak tentu boleh borak kann :) okey done masa untuk update blog blogger-emoticon.blogspot.com see yaa tc bebeh

rindu domokun tak ? harhar ^^

0 makcik pakcik melatah:

Post a Comment