Followers

music

Wednesday, January 12, 2011

contest gambar paling comel

salam hey korang ! hoho dah lama tak kena tag nie . so semangat pong ada nak buad tag tuhh .oh sory kepada yang ada tag saya . tapi tak perasan lahh sory okey . komen saya kalau tanak namok nie lupa =,= hehe terima kasih diucapnkan kepada cik fayyazmi sebab semangat mengetag bende nie . eh tapi tadi time ambik tag nie ade tengok satu tag nie : TEDDY CONTEST . harhar rasa macam nak join tapi tada nak tag ! awak tag saya bleh . haha
okey jgn nak merepek sangat mari kita tengok sama sama ogehogeh :)





if orang yang aku akan tag nanty tak berapa nak paham macam mana nak join just click di banner okey :) gambar dipertaruhkan :
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*

*



okey ! haha gambar baru doe ! harhar gelak lahh sampai masuk hospital aku tau aku tak comel macam kau and awek kau . haha credit to : moysam's sebab cara posing dia . haha




aku pilih dorang sebab aku tau dorang lebih lebih lebih comel dari aku :) betul ikhlas nie ^^ . hmm lamanya tak blogwalking . bila nak jadi rajin pegi blogwalking blog awak kann ? hmm

2 comments: