Followers

music

Saturday, December 18, 2010

wayang wayang !

hoi ! harini aku aku dapat kelua * cakap dengan mengada :) suka aku weyh . tapi apalah dua orang jehh . sebelom tuh rancang bagai nak rak , okey pukul 11 lahh ape lahh . last last tak jadi hape pon . ahha . tape aku paham korang ade masalah yang tak dapat dielakkan :) btw tadi kelua jusco bukit tinggi jeh . kalau kata nak tgok wayang mana lagi lah kan kalau bukan jj . situ je orang tak ramai hari mggu nie . eh yeke ? haha layan jelah . okey dalam pukul 1 kiteorang sampai jj . sampai terus tengok movie apa ada . aku nak tengok rapunzel kott nama dia . haha yang 3d tuh . si ely nie pulak nak tgok hantu mak limah naek basikal eh apa tah nama dia. haha okey lahh lagi pon cerita tuh pukul 3 . okey beli tiket semua . pi teman budak nie makan , haha dia nak makan prosperity kot nama dia . hadoi ! lahabau betul aku nie . nama apa pon tak tau . kahkah . okey layan lepak mcd jap . makan apple pai <3 oh fav lahh . haha ngumpat punya ngumpat . nak dekat pukul 3 . then aku pegi beli barang aku jap pastu terus masuk panggung . whoaa belom apa apa dah teruja gila nak tgok movie mak limah naek basikal nie . ahah suka suka aku letak nama :) eh gila first dah gelak macam apa semua dlm panggung ! haha tak berenti kot gelak . haha lawak lah doe . sumpa aku tak tipu . haha nasib baek lahh orang dlm panggung tu semua gelak nak besar . so aku punya gelak macam pontianak tuh dapat lah cover . haha lepas tgok movie terus balek . haha nak dijadikan cerita dlm bas yang aku naek tuhh tetibe ade mak limah naek ! whoaa gila sebijik lahh weyh . aku tak tipu . depan aku pulak . haha gila lahh tapi nie mak limah nak pegi dandut ! haha comel jehh mak limah dandut tuhh ! haish endon endoon . apa la kau .! boleh berlakon lah . tak payah pakai rambut palsu ^^ haha sat lagi aku tunjuk gambaq depa ! haha seram bhaii . whoaa . haha okey itu jehh lahh :) haha btw happy lah jugak dpt kelua harini dengan si pemalas nak melakukan apa apa , ely ! oh geram jehh . :)

haha gambaq mesti setengah =='

haha sama jeh =='

nie dia ! oh hantu kak limah balek rumah ! haha

okey klon dia ! kak limah pergi dandut ! haha

kak limah pegi dandut 2 :)


okey sesiapa nak ajak saya pergi tgok movie jugak bagitau

0 makcik pakcik melatah:

Post a Comment