Followers

music

Friday, December 17, 2010

okey comel

hallo blogger ! haha sekarang aku nak post cerita bukan tag or award or what ever :P haha perli aku naa . ceyh . okey haha nak tnya kenapa kebnyakn lelaki semua yang aku kenal  weird and tah pape tah , eh bukan you lahh :P haha contohnye :

* nak kenal dgn perepuan tuh sebab dia comel , cun , cantek , cayalahh , cool , comot * ehh ?
suka sgt merokok and shisha * eleh coki coki lagi best !
* bajet hot  * kau ingt kau hensem ke bangkai ! haha
* suka pikir benda kotor * err paham sendiri
* kalau text awek  kengkadang , kalau text girl laen laju gila kalau ferrari .* betulkan awekawek sekalian ?
* bila bangun mesti nak petang  * pemalas ! haha
* solat * err tanak komen

 and bnyak lagi lahh . kenapa ehh . hobi korang kee ? kee mmg lelaki dilahirkan mmg mcam tuh ? whoaa pelik pelik . okey tak kesah lahh kalau perangai korang macam kat atas tuhh , asalkan jaga diri okey . haha , eh bukan lelaki jee , perempuan pon ade ni ! meyh ceq nak habaq kat hang  , kebanyakkn  perempuan yang aku kenal pulak  selalu sgtlahh bajet comel ! haha bukan apa aku tau korang comel . tapi simpan simpan sikit :P haha okey contoh perempuan pulak :

* suka pasang boyfriend keliling pinggang * haha betul ke ?
* kalau kelua mesti nak cantek ! * oh mesti lahh . kang tade orang nak
* kalau kat fb ke ape kee chat mesti dgn lelaki ,* ape perempuan sama perempuan taley chat kke ?
* amik perhatian ? * oh yeke  haha
* kalau date dgn encik boyfiee suka pandang orang laen punya boyfiee* sebab boyfiee dia comel ! haha
* rajin sgt topup * yela kang ade orang nak usha line time tade kdit kang melepas .
* cepat sayang * haha yang ni depends korang lahh

betul tak ? ade yang betulkan apa yang aku cerita ? alah korang ! aku nie pon ade lah sama dengan jugak apa yang aku cakap tuh , haha tak semua perfect right . okey tapi setiap manusia mesti ada perubahan kann . sekurang kurangnya perubahan jahat ke baek lahh :) tu yang bagui . haha enjoy your life



if you feel young go and enjoy your life , if you feel old just shut up and wait for die ! haha aku reka sendiri ! bagui kann :P 

0 makcik pakcik melatah:

Post a Comment