Followers

music

Sunday, December 19, 2010

back to school

menghitung hari ~ haha eh pejam celik pejam celik dah nak masuk tahun baru . lagi berapa hari jeh kann . so ape azam korang ? kepada manusia yang bernama azam pon ape azam kau . blogger-emoticon.blogspot.com haha semalam mak aku ajak pegi beli baju sekolah ! what ? haha gila lah aku nak masuk form 5 dahh . blogger-emoticon.blogspot.com OMG ! tapi okey jugak boleh lah aku jalan jalan tanpa mengeluarkan duet . hoho kejam . semalam aku pegi lorong jepun . pelik tak pelik tak . orang duduk klang tahu lahh . tempat tuh paling best tawar menawar . ramai gila orang doe . lepas pergi situ mak ajak pegi komplex shah alam . kat situ lagi ramai gila orang . yang dating ada , yang nak carik baju anak ada , yang penjual ada , yang pembeli ada . err ! lebih lebih pulak kau hoho . dekat sana bukan buad apa pon jalan pegi tgok baju lahh shawl lahh . yela kalau anak dah jalan dgn mak . ape lagi kalau dorang tak buad shopping jela kann . haha tapi mak aku nie bijak tahu ! kalau tgah ramai ramai orang kat situ baru die ajak aku pegi . kalau orang tak ramai dia pegi shopping sorang sorang jeh . haha bawak aku susah ! mak aku dapat aku mesti kene dapat . blogger-emoticon.blogspot.com tuh suka kelua dgn mak aku tuhh . yeah aku sayang mak aku . then then tetibe mak cakap : eh telefon yap , tanya nak makan prosperity takk ? . haha okey then aku kol . tapi tak hangkat pulak budak kaki besi nie ! time tuhh kiteorang berpusing pusing di shah alam mencari mcd ! haha tak beli kat shopping komplex sebab dah keluar kat situ kan so malas nak patah balek . pusing pusing then jumpa lahh mcd yang dekat mana tah aku lupa . lepas beli terus balek . waktu aku otw balek aku lalu kat seksyen 7 . yang dekat dgn ICITY tuhh . gila bapak ramai orang tahu . sebab ada konsert free. haha korang mmg ada free semua serbu ! ramai mmg ramai lahh sampai jem kott . whoot aku tak pergi pon just tengok tengok jeh . gila kau mak aku nak layan konsert ! haha tak pasal pasal mak aku duet dengan shahir kang ! haha blogger-emoticon.blogspot.com jeles aku nanty . apa ingt mak aku tak reti nyanyi ke ? whoaa kalah siti nanty mak aku nyanyi ! haha okey lahh penat bebel blogger-emoticon.blogspot.com









saya suka awak blogger-emoticon.blogspot.com tapi saya tak tahu siapa awak ! serius saya masih belom jumpa awak encik boyfriend blogger-emoticon.blogspot.com hoho

0 makcik pakcik melatah:

Post a Comment