Followers

music

Tuesday, December 21, 2010

4 month


hoho 4 month suda aku bersamanya ! whoot , apa yang bersama hoho jangan pikey laen okey . semalam genap aku 4 bulan bersama AINO tersayang . wahh gila lahh blogger-emoticon.blogspot.com sayang dia sangt sangat even dah lebih 4 kali agaknye kau jatuhh . aku tak sengaja . dulu first aku dah janji nak tatang kau bagai minyak yang penuh ! whoaa berfalsafah aku harini . hoho blogger-emoticon.blogspot.com okey . tutup cerita . sekarang buka cerita baru , tadi aku layan upin ipin sebab anak buah aku si aziz tak habeh habeh upin ipin dia . maklumlahh TV ada satu jehh so apa yang dia tengOK TERPAKSA aku tgok hoho . apa hang ingat aku taley layan upin ipin ke ? :P haha pastu tadi si UPIN AND IPIN nie ade maen game , alah game yang guna kayu jadi senapang tuhh yang peluru die pakai buah chery hijau , pernah maen tak pernah maen tak ? hoho dulu aku kecik kecik selalu maen kalau kat rumah nenek . whoaa aku rindu , macam nak maen jehh . eh awak ! jom kita maen tembak tembak jom awak blogger-emoticon.blogspot.comhehe jom lahh nnty kita belanje awak aiskrim :) tau tau . hahautup tapi seyes lahh bila tgok game tuhh macam nak maen . boleh kann . tak salah kann . hoho ape dah besar semua lupa . sekarang dah besar lupa lahh dulu pernah maen barbie , pernah maen masak masak , cikgu cikgu , KAWEN KAWEN. haha aku suka maen kawen kawen . aku kalau maen mesti jadi pengapit jehh ! hoho belom kawen lagi ! eh ape tande ? haha okey tutup cerita kawen lahh . kang tak pasal pasal kontroversi ;P haha sapa nak kau nazirah oi ! perasan lebih blogger-emoticon.blogspot.comokey korang masih keliru macam mana bentuk dia kann . okey aku tunjukkan



okey ini dia bentuknya . hoho , pernah maen tak ? cuba maen dgn family . tapi hati hati sakit tau maen bende nie ^^





oh rindu zaman budak budak ! sekarang dah makin membesar . eh budak budak ! maen lahh puas puas sebab bila kau dah kenal dunia kau lupa apa yang kau maen waktu kecik ! zaman paling best dalam dunia zaman kita waktu kecik tahu blogger-emoticon.blogspot.com

0 makcik pakcik melatah:

Post a Comment