Followers

music

Saturday, February 25, 2012

malam malam best !

setiap malam sebelum tidur indahnya tengok bulan, 
bulan adalah segalanya bagi aku 
serius tak tipu sebab apa yang terjadi kat aku mesti bagi tau bulan ,
bila aku cerita everything kat bulan memang die tak respon tapi hati rasa tenang seolah olah berbicara dengan PENCIPTANYA 

kalau boring try lah cakap dengan bulan ,
sebab bagi aku bulan seorang pendengar yang bagus ,
rahsia kau dia simpan memang semua orang takan tau 
kira macam rahsia aku dengan die 
selalu macam yuna nyanyi :
" oh bulan " lalallala
tapi aku lebih suka p ramlee nyanyi:
"malam bulan dipagar bintang "
yohooo!

lagi indah kan kalau dating dengan bulan time lepas hujan 
wow rasa macam dating kat london dengan aaron aziz dah 
serius aku tipu XD
tapi nak rasa nikmatnya try lah betul gua tak tipu 

conclusion : gua suka bila bulan terang ! kalau nampak bulan cantik cakap kat dia gua rindu okey :)







 

0 makcik pakcik melatah:

Post a Comment