Followers

music

Saturday, February 11, 2012

dah boleh agak kann :')

pagi petang siang malam 
jumpa selalu dah text apatah lagi 
call lagi lahh sampai kredit habis pun tak pa
katanya semua untuk 'dia' 
oh sumpah sweetnya dia
kau sumpah die memang lah die kene sumpahan sweet 
tapi kene hati hati kengkadang sweet ada makna
bukan nak cakap pandai tapi pernah kena 

lelaki bukan dia paham apa 
kita je yang lebih lebih 
dia baru cakap sayang mula melting bagai 
die not feeling kat kita pun 
kita je tetibe rasa kitalah perempuan yang bahagia 
padahal kita adalah perempuan yang malang kerana perasan -.-'
bajet hebat aku kata nie sebab aku pernah rasa 

iloveyou imissyou 
apa susah sangat nak sebut anak buah aku pun pandai 
so kalau lelaki sebut macam tuh tak payah nak fall in love sangat 
sebab perkataan itu semua orang boleh sebut dengan senang dah lancar 
bukan nak perasan bagus tapi ternyata aku lebih bagus bab nie hhihi

gaya cakap dah macam orang berfalsafah 
tapi hakikatnya berfalsampah 
tak tipu betul aku sumpah 
aku tanak kaum wanita jadi sesumpah 
dengar cakap tak tentu hala sampai diri tergadai dengan anak kak pah ! 

pleas jaga maruah diri kita 
kita sebenarnya mahal dan tidak ternilai 
tetapi kalau kau nak bagi discount sememangnya orang suka 
so jauhi valentime and sekutunya 
supaya maruah sentiasa dihormati dan tak malukan mak bapa :)



tak perli sesapa aku just ingatkan saja , dunia tak lama . jaga lah diri kita :)

0 makcik pakcik melatah:

Post a Comment