Followers

music

Friday, March 11, 2011

tuh dia ! mai dah

assalammualaikum , hai hey hoi wassap ! ceyh gatai dah tangan nak bercerita . bukan main ligat dia taip nak. tak pandang keyboard langsung . hebat naa . hang ada ? aku tau hang tadak kann. haha dah dah . hang tok sah buad loqlaq lahh . hang semua lama dah tak dtg blog aku kann. pasai paa? habaq mai . pasai paa !!!!! ceyh bukan main nak marah jah aku nie . padahai salah diri sendri .tak update blog. bukan main dia !
blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

haha okey aku orang selangor . cakap loghat selangor yeah :) seriusly rindu nak merepek macam macam . dah lama tangan tak pegang keyboard menulis di blog. hmm tak habes berkepit dengan buku jaa . mana tak nya . haha aku budak pandai mmg suka bangga diri . budak bangga diri pulak takperlu percaya . sebab semua dia cakap semua auta . kate pandai . pandai auta lah kann. sihat dah sayang sayang aku nie?pasai pa hang panggil bf aku sayang nazirah oi ! pasai pa hang kalut sgt . aku pgl sayang kat orang yang sayang aku jaah. rilex lahh . tak laku lahh arjun bunga rampai kau tuh kat aku . tak hadap ! haha . * dekna padan muka kau :))

blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

Tadi baru lepas tengok raja lawak ! yes akhirnya syabbas diucapkan kepada kumpulan balas yang telah menjadi finalis akhir raja lawak ! yeah aku joget hawaiii tadi bila dia dpt masuk . haha aku suka depa ! aku suka gila . haha lagi lagi yang si comel kerinting tuhh . mak aii ! meremang bulu dada cik burn depan rumah aku ! okey tutup cerita ! buka cerita baru .

blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

yahoooooi ! aku menari hawaii lagi . pasal ape? cuti babe ! cuti seminggu bagi mereka mereka tak termasuk aku . yeah aku gembira dengan sendirinya kerana PA aku cakap seminggu itu aku penuh . semua dah buat appoiment dengan aku . haha biasa lahh orang terkenal macam aku . sapa yang tanak buad appoiment . orang waras je yang tanak . semua orang gila layan je bila dengan aku . harap maaf lahh kepada yang baru bernawaitu nak ajak aku pegi date kee, wayang ke , bowling kee , lepak kee , memang harap maaf. penuh semuanya . if rindu gila tahap ayam jantan nak bertelur boleh jumpa aku kat sekolah yeah . sebab dalam seminggu mmg aku kat sekolah . AHAHAHA padan muka kau kene sekolah. eh biasa ! aku sayang sekolah . rumah aku mana aku sayang . semua sekolah. mimpi pon aku pasal sekolah. yelakan biasa lahh orang yang baru nak kumpul sijil macam nie lahh . lima tahun sekolah baru 3 sijil dapat . bila nak masuk dunia orang matang baru terhegeh hegeh nak masuk pertandingan apa jadah tahh . bola jaring lahh , kawad lah , nasyid lahh ! whooot ! jap nasyid aku tak masuk sebab tarik diri . haha okey boleh paham sendri kenapa aku tarik diri . aku tanak riak bak kata orang . hehe yeah aku tahu suara aku ala ala siti rosnah yang jual jamu tuhh. aku sedar tuh sebab aku tarik diri . hehe . tak pa lahh . apa pun apa cerita dari masa ke semasa aku akan cerita di blog okey . dah aku nak tidoq ! bye bye


moood : gila meroyan bila dah lama tak blogwalking ! ada masa aku blogwalking korang and and tekan mr nuffnang ea blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com

0 makcik pakcik melatah:

Post a Comment