Followers

music

Monday, March 14, 2011

kalau takut berenti buat dosa lahh apa susah :)

assalamualaikum :) nak jugak update selepas apa yang aku dengar . okey nak kata semua tahu kann yang jepung telah dilanda tsunami yang sangat dahsyat . kalau korang ade tengok video video gempa dan diiringi tsunami , terasa tak yang dunia makin tua . terasa tak makin lama kita makin dekat dengan kiamat ? terasa tak yang dosa kita belambak . terasa tak kita tak bertaubat lagi ? terasa takk ? okey if terasa mari same same menyesal dengan kesalahan sendiri dan berjanji tidak akan mengulanginya * text dari buku pendidikan syariah islam :) bagi aku dosa aku sangat banyak , kalau dosa aku tuka dengan wang , perh mmg dah jutawan gua kat dunia nie babe . kalau boleh tuka dengan wang lahh . sekarang nie dosa mmg tak boleh nak ditukar kann. selain bertaubat dan mintak ampun daripada Nya . dari segi pergaulan , bercakapan , bersentuhan , even aku pakai tudung kat lua sekalipun kalau bagi orang tengok kita punya aurat kira dosa jugak . bayangkan , baru buat dosa sebab cakap kasar dengan parents , lepas je korang cakap tuh tsunami serang malaysia , korang rasa sempat tak bertaubat .kalau sempat alhamdullillah , tapi kalau takk ? hmm aku terasa sangat dengan apa yang berlaku . dah macam macam ALLAH tunjuk kat kita supaya bertaubat , tapi kita tak pernah nampak tu semua kann . jadi macam nie lahh sebelum apa yang tidak diingini berlaku . hoi banyak gila dosa gua , bila gua nak bertaubat ? bila bila ? :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((






0 makcik pakcik melatah:

Post a Comment