Followers

music

Wednesday, March 16, 2011

baru tahu aku artis ?


assalamualaikum :) ehem ehem . maaf lahh tekak gua harini jadi ella pulak . eh sebenarnya bukan harini je . selalu lahh . cuma gua tanak berlagak jee :) haha yeah seriusly gua happy gila gila harini . gua date dengan awek awek gua . wah ramai uolls . gua sebagai mak itik membawa mereka ke karaoke yeah . haha yeah gua  tau suara gua sedap gila bapak tak payah lahh gelak kann gua . ergh . sekurang kurangnya sedap dari uolls :PP haha gua nyanyi doe . gila tak ? haha gua dah cakap gua lahir dari keluarga yang ada seni . dulu bapak gua seni darjah 5 A+ lahh weyh . mak gua lagi takyah cakap . so gua dilahirkan dimuka bumi ini ada lah jugak unsur unsur seni . uolls tak percaya suda. gua tak tipu lahh gua bohong jee . haha gua suka time gua dan awek awek gua nyanyi bersama :) gua suka weyh . haha okey gua tak tahu nak tulis ape lagi gua tinggalkan kat uolls video yang awek awek gua melalak . gambar tak ada . gua malas nak capture tadi :P


MAAF CAMERA MERAKAM BENDE MEREPEK :)

0 makcik pakcik melatah:

Post a Comment