Followers

music

Wednesday, December 22, 2010

yes ! lama aku tunggu




yes ! hoho awat kalut sangat nie nazirah oi . hehe bukan apa baju yang aku order dah sampai blogger-emoticon.blogspot.comhoho lama aku tggu tahu tak . haha tadi tengah syok blogwalking kat blog korang blogger-emoticon.blogspot.com tetibe ade bunyi posman ! titit ! hoho pelepuk dia campak baju aku tuhh . siot gila ! aku pon berlari lahh weyh . pegi ambil bungkusan tuhh then tengoh nama ! yeah thats my name , ape lagi terus bukak ! and and akhirnya baju domokun dah sampai . hee suka suka ! eh gila tak suka .ahah macam macam dah aku kumpul si mulut tenganga nie ! hoho i love you lah encik domokun blogger-emoticon.blogspot.com hehe sampai sekarang tak berenti senyum !blogger-emoticon.blogspot.com btw thanks kepada kakak aku yang belanje aku baju tuhh . hoho lepas nie ape lagi lahh aku nak kau belanje aku ! hee thanks thanks hoho kang ade jugak orang tak mandi pakai baju tuhh jeh blogger-emoticon.blogspot.com haha




hoho tunggu lah aku bergaya nnty :P pakai baju domokun . wah ! jangan jeles hoho

3 comments: