Followers

music

Wednesday, December 22, 2010

segmen jom kenal ^^


haha ade ke yang nak kenal saya nie ? hoho okey lantak kau lah nak kenal aku ke tak haha . aku dah kenalkan diri aku jugak blogger-emoticon.blogspot.com okey aku dapat tag dari si comel aishah . thanks awak blogger-emoticon.blogspot.com okey go !




1) Buat Entry bertajuk"SEGMEN JOM BERKENALAN"
home okey sudah


2)Paste banner segmen jom berkenalan dalam entry anda(kalau nak letak kat sidebar pon takpe)..linkkan ke entry ni~
home okey sudah jugak


3)Jawab 7 soalan berikut:


-Apakah status anda (Single,berpunya,berkahwin,bercerai)..ceritakan sedikit

home single mingle ! oh tak lahh sekarang couple dengan encik boyfriend saya domokun blogger-emoticon.blogspot.com

-Ceritakan tentang diri anda (cth:asal..pekerjaan..belajar katna..bil anak.cita2..bla2.bla..)
home asal : klang kg jawa * tahu takk ? pegi search kat google
home student lagi . tahun depan spm :) doakan eah
home belajar kat sekolah lahh =,=
home bilangan anak ke bilangan adeq beradik ?hoho kalau adek beradik ada 7 anak ke 6 , kalau anak belom tahu lagi sebab tak kawen lagi haha
home cita cita saya nak jadi isteri solehah , hoho boleh kann . mybe bussiness woman ? blogger-emoticon.blogspot.com
home bla bla ? ape lahh hoho =='

-Ceritakan tentang Blog anda(promosi la sikit)..

home oh tentang blog nie , banyak pasal perkara yang berlaku dalam life saya . haha mari mari like blog saya kalau awak sayang saya and click dekat nuffnang * hoho nie bukan promot lagi haha

-Apa pandangan anda tentang dunia blog?

home fun ! die macam macam boleh buad dekat blog nie . sebab blog nie kita yang punya kann so up to you lah nak buadd ape dgn blog nie and and kita boleh tahu perkembangan orang laen dengan blogwalking ke blog mereka yang comel loteh tuh blogger-emoticon.blogspot.com

-Nasihat anda kepada rakan2 yang baru nak wat blog..

home gud luck bebeh ! and and jangan lupa follow blog saya :) rajin rajin update cerita best okey

-Nyatakan keunikan yang terdapat pada blog anda..

home penuh domokun si mulut tenganga tuhh haha actly aku malas sebenarnye nak update blog , aku lebih kepada membaca cerita blog korang , lagi best kott . hoho err macam lari soalan jeh hoho

-Sampai bilakah anda akan menulis blog dan impian anda dalam dunia blog?
home mybe sampai bila bila . doakan kejayaan saya :)



4)Tagged 4 orang rakan blogger anda(jangan lupa ingatkan dorang!)..
okey saya ta kepada follower saya ! nak kenal dgn korang jugak yang kacak lagi comel lagi cantek !

[ cik nana kecik ]
[cik syuffa ]
[ cik farra ]
[ cik meera ]
[ cik budak comel ]* haha saja tambah satu !

5)Linkkan entry anda ke ruangan komen...maseh
home okey sudah
segmen jom berkenalan

6)Tarikh tutp sampai 3 Januari 2011~
home tenkiu saya dah tahu





okey awak ! kalau awak nak join nie pon boleh ! nanty awak buad macam mana saya buad nie jugak okey awak :) gud luck

4 comments:

  1. semoga berjaya spm thn depan!!!

    slm perkenaln dri saya bkl guru...jngn mals2!

    ReplyDelete
  2. cik domokun, tag dah ciap! =P

    http://psychedelicacufa.blogspot.com/2010/12/segmen-jom-berkenalan.html

    ReplyDelete
  3. auww~ auwww~
    dakcomel kne tag lar, he3
    tQ2 dear, nti de masa sy wat er. :D

    ReplyDelete
  4. cikgu akim : thanks :) ohoho cikgu garang :)
    syufaa : okey bebeh
    fariehan: hoho okey

    ReplyDelete