Followers

music

Thursday, December 9, 2010

vampire ! ergg =.=

yaw hey hey :) how are you baby ? good right ? OMG ape kene dgn entry aku kali nie ?  winkwink* semua kalau bukak mulut pasal  vampire, movie apa lagi kann kalau bukan twilight . huhu movie  tuhh mmg meletup kebaboom lahh weyh ! tak tipu * haha aku minat cerita nie mmg lah . puntianak nie  bukan seram ke ape . dia just pasal kehidupan dia atau ape yang berlaku dlm life seorang vampire jehh . sape yang tak tgok lagi namok  suruh tgok movie nie , sure best gila tau . haha tapi kalau tak minat diam diam . tayah nak mengomel okey . berbeza betul pontianak di malaysia ! hantunye bukan maen hodoh lagi , semua takott . tapi kalau vampire kat lua negara nie , haha tayah ckp lah .aku pon sngup kene makan dgn vampire . haha hensem bhaii . bukan maen lagi . kalah pramugara tau . haha vampire a.k.a encik sayang aku siapa lagi , edward atau robert pattinson lahh weyh  . bukan maen lagi aku minat gila kat dia tau . haha bukan apa . tade orang macam dia kat malaysia nie . tuhh yang aku macam nak gila tgok dia manja manja dgn bella dlm cerita tuhh . haha gatal pulak kau yeah. oh korang rasa mesti aku baru jehh layan movie nie kann . kalau tak ahsal tetibe ? betul tak ? haha bukan lahh aku nie mmg dah lama ikut movie nie . dari twilight  saga , new moon , and eclipse . semua muvie tuhh layan kat wayang ehh . tade makne kat rumah . haha betapa gilanya aku nie kann . haha tapi tak segila domokun sayang lahh kann . baby i tak curang dgn you okey . haha .sekarang tgah tggu breaking dawn ! yeah ape lagi kelua jehh meyh teman aku pi tgok okey :)haha


*awww




eh robert ! boleh jadi encik boyfrend aku tak yang number 2 ? haha kosong lagi lahh . meyh amik borang . bermimpi jelah kau namok . tade makna laki macam nie nak kat kau . pejam mata pikir sendiri okey . haha btw encik boyfrend aku number 1 domokun yeah bukan yang laen . kalau nak kata encik boyfrend special tak jumpa lagi . haha kau single . meyh kenal . haha :P

0 makcik pakcik melatah:

Post a Comment