Followers

music

Tuesday, December 7, 2010

tagg ! tenkiu sayang

whoaa ade tag lahh ! meyh usya :) first tag from fatihah medan ! tenkiu ! kau mmg suka bagi kat aku kann okey lahh. kalau aku kene tagg lagi aku bagi kau pulak . ahah  check this out bebeh ~




Blog mana korang rasa best.And cerita sikit sebab blogger yang korang pilih tuh.
haha nie kang kalau aku cakap ade yang merajuk ! haha eh seyes lahh semua orang yang aku follow semua best ! korang terbaek 

Sejak bila timbul minat jadi seorang blogger.
tahun lepas tak silap . alah nie dah acc kedua lhh 

Entry korang yang pertama korang cerita pasal apa.
haha first bangga lahh aku dah ade blog ! haha kau ade ?wek:P

Senaraikan 3 blog shopping online yang best.
oh ! itu dia :)


Senaraikan top blogger yang korang kenal.
top mann aku kenal lahh ^^

Boleh ceritakan sikit blog korang banyak cerita pasal apa bila buat entry baru.
pasal follower kott . haha ikut otak aku berfikir lahh 

Sila tag kawan yang lain.

# boom ! hah , anda terkena ! yeah sapa ? awak lahh yang baca tadi . haha sila amik yeah tagg nie . tak amik ! siap lahh :) * haha kejam nie 






tag ke dua dari fayyazmii . thanks sayang :) 

Berikan satu nickname pada pemberi award and tag ini.
fayyazmii +follower baru saya  

Ucapan untuk pemberi awards.
oh sayang terima kasih yeah :)

Six favourite artist / bands / groups .
robert pattinson , azlan typwriter , shahir , selena gomes , mr bean * termasukkan :) , jb rawk !

Give this award to 10 bloggers who have cute blogs.


+ eyqa 
+ fatihah medan 
+ izaaty 
+ nani 
+ bam  
+ and you . alah bnyak sgt lahh sampai 10 . tak pikir :) amik yeah korang :)

0 makcik pakcik melatah:

Post a Comment