Followers

music

Friday, December 3, 2010

takziah =='

whoaa aku telah dikejutkan dgn kehilangan nenek kawan aku . ilin  sabar jeh okey . kalau kau perlukan pape . panggil aku :) hee .eh eh ! malam tadi borak dgn enot wah ! lama gila tak borak kan enot . haha kau ckp dulu aku  lahh yang selalu kelua . sekarang kau jadi bibik lahh ea. haha . tahu takpe . dah lma gila rasanya tak kelua , haha ape lagi aku carik jalan nak kelua lahh . whooot . haha esk lahh ! haha wahh akhirnya dpt kelua . haha best best . haha if nak jumpa aku pegi sunway esk . okey . if lahh kan :) aku tak kira bende pertama aku nak carik domokun . seyes ! haha tgok lahh . dendam nie . wahaha . enot ingt yeah . korek sedalam yang mungkin . then bgitau aku okey . haha eh haziq ! thanks super save aku malam tadi . haha lama gila tak super save . eh sory sebab tak bnyak ckp coz aku tgok kau happy gila nak bercakap . so aku bagi kau jelah ckp , haha btw aku happy . thanks :)

0 makcik pakcik melatah:

Post a Comment