Followers

music

Sunday, December 5, 2010

im taken ♥

hello ! sory agak malas lahh nak update blog . hee wah terkejut tak dgn entry ? haha bukan taken ape lahh . sape jehh nak kat aku ni :P just ape impian aku yang mahu memiliki patung domokun telah tercapai ! yeah ! wahh suka suka . gila tak suka .eh duet sendiri bhaii . tade makne  orang belanje , sape nak belanje aku ponn. haha semalam lepak dgn enot sekali lagi . wahh . sunway kita pusing pusing . sampai sakit kaki lahh aku . haha dua orang maen boling dua orang makan makan . dua orang beli domokun . haha kira date lahh semlam kan nott :) haha best best even aku dahh selalu gila kelua dgn kau . haha aku rasa semlm hari paling best sebb domokun jehh . haha besar besar punya ^^ hee . satu lagi maen boling aku menang . ahah tapi tade strike ponn . enot ade tapi kalah . haha ape lahh . yela maen dua orang je kann . semua orang tade nak kelua dgn aku . lee ! kau mmg sengal plus plus. disebabkan awek kau tanak kelua , dgn kau kau sekali tanak yeah . tape lahh . save sikit duet aku nak belanje kau. hahaha sory lahh korang yang mengetag aku . ade masa aku buadd okey :) tak lupa lahh ^^ okey sekarang kita perlihatkan gambar gambar yang kurang menyenangkan :)


enott ♥


itu itu dia ! boyffren saya! 

haha besar lahh kau sayang . sampai tak muat muka aku =='

enot jehh plak lebih 

akhirnya :')


sekarang aku dah ade boyfren :) malam malam kau teman aku yeah . sumpah sayang kau gila lahh momo ! awww* dah ada nama manja nampak . haha momo ilysfdm ♥

0 makcik pakcik melatah:

Post a Comment