Followers

music

Thursday, December 23, 2010

hoho ty



ahah aku sendiri nak tergelak ! dulu kalau nak tahu nazirah nie malas sgt nak update blog . sekarang kalau boleh setiap satu jam dia nak update blog ! gelojoh hohoblogger-emoticon.blogspot.com bukan lahh . orang nak bagi award/ tag . aku kene buad lahh kann . tapi tah sebelom nie bnyk kot award/ tag yang aku lupa nak buad ! hoho bagi tau aku okey . insyaallah aku buad . hee okey sekarang aku dpt award oleh cikgu lokman hakim blogger-emoticon.blogspot.com dah macam artis dah nama dia ! hoho tapi dia bakal cikgu ! okey saya doakan cikgu berjaya menjadi cikgu yang berwibawa blogger-emoticon.blogspot.com hoho . okey dah dah merepek tuh . check this out bebeh ~



okey saya jawab soalan nie cikgu ! kalau betul bagi A plus okey hoho


1)Apa pandangan anda tentang blog Catatan Loqman Hakim?
* menarik tertarik blog dia mmg debom !
2)Boleh ceritakan sikit pasal blog anda(Jangan lebih 100 pp)
* alah blog saya biasa jeh :) tak macam blog awak tuhh . hehe . cerita pon tak bnyk ! buad tag or award jeh lebih . bagi terisi lah jugak blog kann . btw thanks sebab sudi blogwalking kat sini even singgah just tulis bw jehh ! haha saya terharu tau :) apetah lagi kalau tekan kat nuffnang tuh . haha promot lagi hoho
3)Tujuan utama anda berblog?
nak bagitau korang pasal life aku ! eh yeke ke nak jugak ikut trend ! orang ada blog dia pon ikut ada blog.haha tade lahh just for funn blogger-emoticon.blogspot.comblogger-emoticon.blogspot.com


hoho ! lupa nak cakap , kepada form 3! tahniah dengan kejayaan korang tuh . aku turut berbangga dengan korang :) aku doakan korang punya kejayaan ! doakan aku jugak yeah :) ty

0 makcik pakcik melatah:

Post a Comment