Followers

music

Friday, December 24, 2010

CONTEST NAK MENANG HEADER DAN BLOG MAKEOVER !


sekali lagi tag ! tapi tag nie menarik yaw , hoho aku try my best okey . kalau dapat ! hoho seribu terima kasih diucapkan kepada pihak penganjur blogger-emoticon.blogspot.com btw thanks kepada moysam's sebab tag kat aku !





if korang nak join sama tapi dalam kebingungan ! sila tekan saja banner itu . okey bebeh blogger-emoticon.blogspot.com
now dia nak aku buad ini :

kenapa anda nak makeover header atau tukar rupa blog anda?

blogger-emoticon.blogspot.com sebab aku nie bukan celik IT sangat so harap korang dpt tolong haku
blogger-emoticon.blogspot.com nak jugak blog yang comel macam mereka tuh ! saya jeles blogger-emoticon.blogspot.com
blogger-emoticon.blogspot.com blog aku nie serabut macam pasar malam yang jual domokun hoho blogger-emoticon.blogspot.com


tag kepada : [cik teha medan ]

0 makcik pakcik melatah:

Post a Comment