Followers

music

Tuesday, December 28, 2010

hangout ! yeahyeah

sory yeah if tak blogwalking kat blog korang ! okey okey konferm lepas nie saya akan singgah and ngorat korang semua , haha ! eh semalam aku hangout sebab sambut bufday girl and boy , haha actly girl jelahh kann, tapi tetibe semalam terjumpa bufday boy sekali so ajak jelah kann . okey planning nye macam nie , ingt nak pegi sunway maen bowling sebab bufday girl nie mmg suka maen bowling , so tetiba plan tuka pegi tengok wayang first ! okey tak kesah , haha kate bufday girl punya plan , mmg lambat lahh kann, haha janji pukul 11 kiteorang sampai pukul 12 , harhar , padan muka kau dpek ! :P blogger-emoticon.blogspot.com lama tggu kiteorang kann . haha sampai je tgok ada movie apa . eh serius aku mmg nak tgok movie yang orang besar tuhh . tapi aku tak tahu tajuknya ape . disebabkan kiteorang na carik movie yang agak cepat ! aku terpandang movie rapunzel ! haha serius ape jadah haram lahh tetibe nak tgok cartoon kann , haha serius gelak weyhh blogger-emoticon.blogspot.com haha . bla bla bla . lepas tengok movie kiteorang nak gerak klang parade coz nak maen bowling kat situ , dekat sikit kann . sebelum tuh takut miss zohor solat lah kejap . * harhar baek tak blogger-emoticon.blogspot.com tetibe pulak jumpa kawan aku ! dia kata baru lepas tengok wayang , tnya dia cerita ape . dia boleh cakap dia tgok movie orang besar tuh ! siot , aku carik tak jumpa doe. dia cakap waktunya sama dgn waktu rapunzel ! whoaa lepas melepas bhaii blogger-emoticon.blogspot.com haha dah melepas takan nak nanges jekann , okey blablabla snap snap snap . terus gerak KP , sampai KP terus maen bowling ! what ! aku maen macam **** ! tah pape tahh . longkang tak abes abes , aku dah cakap aku punya aura bukan kat sini tuh sebab aku kalah =,= . haha dah si adam punya bangga taik ayam dia dah menang ! bla la adam , aku bagi chance kat kau jehh doe blogger-emoticon.blogspot.com haha okey next time lawan kat sunway ! conferm aku menang !lala blogger-emoticon.blogspot.com haha perasan gila okey , lepas maen bowling terus balek . haha semalam mmg best lahh ! dah lama tak ngumpat , hah ! amik kau semalam jumpa bukan maen cerita macam setahun tak jumpa ! haha nak tgok lahh gambaq nie bagi penyeri korang mmbaca :)


bufday girl and boy sweet gituhh :)


gedik saya ! blogger-emoticon.blogspot.com


tak habes habes doe dorang nie ! adam ingt 2 ringgit satu gambaq :P


harhar ! tgok aku ! yang nama city tuh ! tah pape kann maen , sengal .

haha yeah saya yang mana ? yang gendud tuh lahh blogger-emoticon.blogspot.com



whoaa adakah ini hangout terakhir ? adakah? tidak =,= haha mybe terakhir bagi tahun 2011 kann . haha taknak lahh terakhirkann , tggu lepas breakin dawn dulu okey . baru boleh terakhir :P

0 makcik pakcik melatah:

Post a Comment