Followers

music

Tuesday, December 28, 2010

1st Giveaway Tinie (zon2u)





okey tag ini diberi oleh cik fatiha medan ! whoaa sekali dia belasah aku suruh jgn malas update blog sampai dua tag dia bagi . kau mmg lah teha , taley tengok aku malas sikit yeah . haha okey lahh aku buadd jugak sebab apa ? sebab aku sayang kau blogger-emoticon.blogspot.com harhar.

first ~



okey if ade pape yang tak paham boleh tekan banneer okey .

tag for : elmo izs and ely



second :






okey if aade bende yang tak paham or nak tahu syaratnye
just click the banner okey . gambar dipertaruhkan :)
*
*
*
*
**
*
*
*
*
*
*
**
*
*
*
*
*
*



bukan kecantikan menjadi rebutan tetapi hati yang suci menjadi idaman .


gila bukan ayat aku ! harhar , sastera berjaya tuhh blogger-emoticon.blogspot.com haha eh aku baru perasan ade tag lagi dari si eyka okey mari kita jawab tag itu ;p


3 :

  1. Pendapat tentang blog eyka ; header dia comel lahh ! haha *aku yang buadd :P . btw mmg comel pon blog dia doe
  2. Tempat yg paling nak lawat ; dalam mimpi lahh . bnyk sgt :P
  3. 3 perkara pasal diri namok ; selfish ! meroyan dengan domokun , BAEK ! haha


0 makcik pakcik melatah:

Post a Comment