Followers

music

Monday, November 22, 2010

saya budak nakal sikit jeehh

whott :) pweeett. haha fuyohh ade maknyah lalu tadi  haha comel beb macam liana jasmey , haha . eh to all candidate spm . gud luck to you all :) esk kann . haha tgok paper bace bismillah yeah . jgn konfiden sgt susah nnty . okey balik kepada asal . haha saya baru balek dari singapura lahh awak .winkwink . tade hal lahh . 1 hari saja . ada orang kawen kat sanasaje jehh ikut :) banyak gambar atau cite pasal holiday kat jb rawk and singapore akan diupdate oleh  moysams. okey eh bila masa pulak lahh aku nie ade admire . tak pernah dibuat orang lahh . haha orang gila pon tak mahu kat aku nie . so korang yg ade bf and gf , sory aku tak hinggi meminjam atau mengambil hak korang and aku straight bagy yg pkey aku nak amik gf dia . chet ! aku budak baek bhaii . sape yg baek dgn aku plus plus aku layan dia baek . kalau hang buat taik paham paham lahh  :))

0 makcik pakcik melatah:

Post a Comment