Followers

music

Thursday, November 18, 2010

ohh sayangku blog cinta ku ! chey

haha sory baby i tak update you . buzy lahh semenjak dua menjak nie , abg i accdent , so banyak i kene buatt . sory yeah . haha nie baru free sikit . tade orang dtg , selalu nye ramai , dah macam raya puasa , suka i orang dtg ruma , kene buat air . macam macam lahh . kalau tade orang dtg tengok abang i tade nye uncang teh and gulA kat ruma nie terluak . haha  hadoi . eh sory yeah kepada eyka and moy . hang ada tagged kat aku kann . tah ape bende tahh . sory lahh buzy lahh . lagy ponn aku tak bape paham . haha next time okey . esk sabtu aku gerak sngapore . haha  tayah contact aku lahh . bazir duet jehh . aku tak akan reply. haha chet macam ade orang nak text kau pulak . bukan sombong ke apa . kat  sana mahal lahh nak msg . paham paham lahh kalau korang text aku tak reply . haha cuti sekolah dah mula . ape plan . babe ! sory tak dpt ikot korang pegy watworld aku buzy . sory yeah . next time kita pegy sunway lagoond . haha bak kata day . haha bnyak duet aku nak pegy sana . hee okey lahh have a nice day korang :)

0 makcik pakcik melatah:

Post a Comment