Followers

music

Friday, November 5, 2010

my fone ! argh

aku akan lebih berhati hati menjage kau !
nie nak cite nie . aku geram gila dgn kucing sekoq nie ! tadi tgah lepak lepak dgn enot . pastu nak pegy ruma cik azmi jap . ade makan makan . haha bapak aku surh dtg . then aku tgglkan lahh fone aku kat atas batu antara rumah aku and ruma enot . tetibe bila aku toleh jehh . ade kucing kat seblah fone aku.tekalahh  ape yg terjadi . kucing tuh menggelabah nak turun and dia turun dengan fone fone aku sekali ! menjerit lahh aku . gila punye kucing . aku jage gila tahu fone nie . kau mmg lahh . aku dpt kau aku sembelih kau ! ****  argh ! hanye tuhan yang tahu perasaan  bile brang kesayangan aku jatuh ! bila jatuh tuhh enot trus kelua  tnye ahsal aku ckp lahh fone aku jatuh . bile aku try slide tuhh gelap jehh . what ! ahsal nie . dah glaba dah aku . bile onn baru bole pastu tetibe jadi lembab pergh! mmg mmg berapi doe . siap kau !!!!




macam nie lahh kucing nye ! comel ahh bla lahh . kau ciap lahh aku dpt kau tahu lahh nasib kau . tuan tuan kau sekali kene !

0 makcik pakcik melatah:

Post a Comment