Followers

music

Monday, January 2, 2012

hey im a teacher now :]

peace# hai assalamualaikum , saya sihat harap harap awak semua sihat belaka . kan dah cakap harini masa melebih lebih pulak. baru lepas update newpost , datang new post lagi . betul betul punya free :] okey mengikut title kat atas tuh mmg betul bukan sekadar kabar angin okey . after spm nie mulalah menggelitik carik kerja kann . tetibe kakak ajak kerja dengan die . so saya go on , daripada besarkan badan kan rumah kann :] *hah gelak lah tuhh . first day jaga budak , haha okey lah sebab ada pengalaman jaga kann , so macam tade hal . second and seterusnya , sampai masuk satu budak yang agak nakal . fuh serius kalah kita time kecik kecik , huhu ini okey lagi kot . nnti bukak sekolah , bukak lah tadika . so campur dengan budak tadika pulak , itu lagi pengalaman baru akan saya dpt nnti . doakan saya yang terbaik boleh kann :] bukan ape , mendoakan satu sama lain kan bagus .  hehe baru sekarang saya rasa ape yang ibu ibu kat luar sana tuh rasa bila budak tak denga cakap . betul ! rasa macam nak campak lombong je budak budak tuh kann , tapi kita tak kene campak , so tak payah nak campak anak orang pulak . kang tak pasal pasal see you in court ! haha mampus nak menjawab XD bila dengan budak budak macam macam kita rasa , sayang sedih  geram gembira , all in one babe . tak tipu lahh . sampaikan seorang budak nak blah pegi tadika lain pun aku rasa macam anak aku kene amik dengan orang * okey aku tipu sikit , muahahahah . so korang yang ada adik or anak kecik kat rumah , sayang dorang tauu ! they can make we smile , believe me :]



hey nama itew asya ! :] 

kiteww cute ! *die sendiri yang cakap bila tengok gamba die  haha isfahan  !

cik jigha ! hadeef nak nemo ! hehe

akid ! tc rindu akid . jangan pindah ;[

titew mokmok , tuat agi , huhu 

name itew aji ! kite omey kan tc  :]

peace ! aku orang besar . haha afiq  

nak umno , tuh maknenye nak minum , haha kecik kecik pandai berpolitik dah harees 

itew agiiiiiiiii ! XD

name itew hani :]]

tc ! bye akid nak pegi ;[

hoi korang ! berak lagi , aku jugak yang kene  cuci XP

ahah peace watlek ! 

budak budak tak sama macam orang dewasa , mereka tidak memikirkan pasal diri mereka mahupun yang berlaku disekelilingnya . yang ada pada mereka bergembira . rindunya zaman budak budak :']

0 makcik pakcik melatah:

Post a Comment