Followers

music

Monday, May 30, 2011

pweeeet ! :)

assalamualaikum :) hello awak awak . peh kalinie betul punya nak update blog . rasa geram tengok blog orang semua terisi . aku punya hampeh dah berulat sampah dah . geli betul . aku tau korang pun bukan sudi dtg blog aku . tuh sebab aku tak update blog . sobsob :( haha dah lantak pi lah . tetibe rajin nak update blog sebab cuti sekolah 2 minggu weyh . haha yeay !*menari macam usup wilca  ohhhh soley soleyy . soleyyy soleeyy . ohhhhh soley ..... nazirah, ade kelas tambahan lah cuti nie . * hancurnya hati . haha   mula mula gila best tade kelas tambahan . tetibe cikgu dapt hidayah mybe tuh dorang nak buad kelas . whoaaa . rosak plan aku . haha . hoi kau pikir kau nak amik periksa tadika ke hape . still ABCD ? kau nak SPM lah gemuk ! tggu ape lagi mmg patut cikgu kau buad kelas tambahan banyak banyak . kau tuh dah lah pemalas nak belajar ! * haha marah diri sendiri . tape mybe cuti nie kira kasi gegar buku . haha ade berani ? tapi takpe lahh . lama gila tak blog walking . macam macam perubahan aku tengok . jeles gila bapak ayam . tape tape . tengok lah tengok lahh korang . korang tengok je nnti ! haha * tengok jelah buad masa nie . hehe . hoi nak tengok wayang . cerita apa best ? tak tahu pape nie . just tahu nurrr kasihh . nur kasih . aku kembali kerana masih mencari yang hakiki sinar pasti . haha sempat menyempat kau nyanyi . haha jangan main gila . suare aku dah macam ella tahu . haha . okey lahh . penyakit aku datang kembali ! oh ceret beret ! haha :) blah bye

0 makcik pakcik melatah:

Post a Comment