Followers

music

Saturday, March 19, 2011

formspring :)


assalamualaikum :) ehem . teh tarik satu . hujan hujan nie sedap minum air panas kan. mula dah kan tak mau update blog . eh bukan ape . busy sikit nyah ! haha busy ape tah aku nie . tade cerita yang best pon untuk dikongsikan bersama . if ade mulalah mengarang . if tade koreng idung sambil blogwalking kat blog korang . haha :) jooke joke . okey disebabkan terlampau bosan tadi tergerak hatilah nak bukan formspring . WTFROG . banyak gila soalan yang belum aku jawab . rasanya macam tak terjawab je . elok elok nak jawab . terus tekan X belah kanan tuhh . haha nasib lahh . maaf korang sebab tak reply pertanyaan korang . yang perlu atau pun tak perlu jawab .semua aku malas nak jawab .sekarang nak goyang kaki sambil makan chewing gum lagi bagus . eh jap ! sapa dah beli lawak kampus baru . jilid 9 tak silap . aduh hari tuh nak beli tapi habes pulak . okey mula geram . kau ada? nak pinjam boleh? boleh ke tak aku amik je nnty kat bilik kau . haha ade aku kesah  ! whoot . lupa pulak . semalam kump  balas kalah number tiga ! WTFROG . ape weyh . haha tak tengok pon malam tadi . aku pegi jalan :) kahkahkah . nak BALAS menang tapi undi pon tak . mmg tak lahh kann :)

0 makcik pakcik melatah:

Post a Comment