Followers

music

Wednesday, December 15, 2010

tag from teha

check this out bebeh ~



shades contest ataupon kaca mata item :) 

haha itu dia ! hang kalau nak join pi dekat sini 

nak kata aku snap pic guna kaca mata item ada , tapi tak sehot korang semua lahh tapi tape lah . join saja kann .
okey gambar yang dipertaruhkan . jengjengjeng 
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

haha okey time for story pasal gambak nieq . kebiasaan kalau aku bosan begini lahh . aku amik jeh ape yang aku nampak untuk aku degik degik di depan AINO sayang . haha nak jadi kan cerita ini hot . aku telah memasuki pertandingan model paling hot ! whoaa berangan bukan . of couse lahh aku buad cerita doe.  adakah orang akan mengambil saya sebagai model ? OMG ! mesti tidak haha . gila ke ? aku rasa prang tuh mesti buta kalau amik aku sebagai model dorang . conferm bankcrup ! haha model untuk jadi gemox boleh lehh :) 









okey dengan ini saya mempelawa kepada fayyazmi  , tyrah andd amiranajihah okey kann :) 

0 makcik pakcik melatah:

Post a Comment