Followers

music

Monday, December 6, 2010

tag 4

tag dari eyqa  . thanks babe . ade yang aku copy paste jehh kau punye . haha 



5 Perkara tentang diri ANDA .

- dendam ! haha 
- baek gila * wah perasan 
- poyo * mybe :)
- pentingkan diri
- kuat ! kuat apa ? hah yang nie kita tak tahhu . kahkah 


5 Benda yang anda TAK SUKA .

- ego & hipokrit tahap dewa .
- takde mood membuatkan hari yg ceria bertukar duka :/
- Saket perut :(
- Tak suka makan sayur sangat , hehe
- org yg melawan ckp parents , huh !


5 Perkara yg membuat anda BAHAGIA ?
- family 
- domokun
- aino 
- kawan kawan 
- dapat balas dendam 



5 perkara yg anda ingin CAPAI .
-  kurus lahh !
- cantek 
- pandai 
- kawen dgn anak raja 
- tah lupa dahh ==' 

haha muka selepas siap semua tagg . thanks korang tagg lahh lagy :) 



akhirnya tag dah habes ! haha yeke ? tah aku tak perasa lahh kalau belom ammik tag yang korang bagi kat aku . bagitau lahh . kang dah berzaman baru aku update . haha tag lagi ! saya suka 





0 makcik pakcik melatah:

Post a Comment