Followers

music

Saturday, December 25, 2010

GiveAway Domain by KhaiZarien.com

ty cik syufa ! yang telah mengetag saya ! huh awak tahu tak susah nak carik tag nie . hoho nasib baek saya tengah rajin carik tag nie sampai jumpa ! hoho belanje aiskrim cepat hehe . blogger-emoticon.blogspot.com okey ini dia tag nye !




conditions blogger-emoticon.blogspot.com
1. Letakkan tajuk Entry seperti berikut –>> GiveAway Domain by KhaiZarien.com * done !
2. Letakkan banner di atas di entry anda & link kan semula ke entry ini.* done !
3. Letakkan gambar anda yang paling SOPAN di entry anda sendiri. –>> bertujuan supaya aku sendiri kenal siapa pembaca yang rajin menjenguk di sini. nati bile jumpe takde la alasan x cam la ape la kan…
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
rawk baby rawk ! haha jumpa aku bagi salam and say : domokun :) okey hehe blogger-emoticon.blogspot.com


4. sila Tag 5 blogger lain
alah ! macam malas jehh hoho !

* awak sayang saya awak amik nie :)

2 comments:

  1. bermasalah nak copy.. tekan ctrl+c pon boleh.. hehe.. =)

    ReplyDelete
  2. erkk..ssh nk cri ehh? hihi..blanje mcd dr jao je bleh? =P

    ReplyDelete