Followers

music

Saturday, November 27, 2010

pinky boo ♥

hey blogger !pweeet . haha wait . bila bukak blog aku kann . aku terasa yang blog aku banyak gila warna pink ! whoot ! ape dah jadi ? namok oi ! kau minat pink ea . haha kantoi lahh . chet ! tade lahh . tah saje tuka cita rasa . sekali sekala takan nak rawkk saja . teringin lahh bersikap gadis sikit kann :) haha kelakar lahh kau, sory lahh readers sekalian . jangan pikir laen yeah kenapa blog aku banyak colour pink . hee . aku still mcm dulu . haha rawk bebeh ! haha . hadoi kalau dibiarkan bole jadi kes berat nie . haha okey akan dikawal sepenuhnya . haha . wreng wreng ! ahh bising lahh . mat rempweett nie . kau orang tuhh jangan bawak motor laju laju . kalau mati sape yang susah , mak bapak korang jugak . kene beli kain kapan lahh ape lahh. kalau korang mati berkecai . kene kutip lahh . soo jangan suka susahkan orang laen yeahh . eh tetibe pulak masuk mat rempit nie .kahkah . lari tajuk ! wee~ okey lahh . next time update lagy . :)) wreng wreng bye
nazirah ali dulu ade lahh jugak terjebak dgn dunia colour pink nie. tapi tuhh dulu . masa budak budak . sekarang okey sikit . dulu tak bole nampak colour pink semua nak ! haha rahsia yeah . jangan bagitau nenek kau :)

0 makcik pakcik melatah:

Post a Comment