Followers

music

Thursday, November 11, 2010

black metal

whoaa nak kecoh sikit pasal budak budak BLACK METAL nie . hadoi takot aku . aku hantu tak takut mana . tapi bila aku tengok bebudak BM nie , dah mcm hantu dah . dgn dress up nye , dgn rambut nye , dgn make up nye . makaih! kalah si joyah makeup tuhh . dgn aku yg dorang layan terhenjut henjut , tah pape tahh . publisiti murahan bhaii . nak amik perhatian jehh semua tuhh . eh ingt hensem/ cantek kehh macam tuhh . korang menakutkan okey . tolong lahh pikir sejenak . ape dpt kalau berkelakuan begitu . bagy 10 sebab kat aku . ahh . zaman sekarang macam tuhh lahh bebudak nye . kalau jln kat klang lagy belambak bebudak mcm tuhh . hah tak percaya dtg lahh . sumpa aku rasa korang pon tak bole tidur malam lahh kalau mcm tuhh . haha



0 makcik pakcik melatah:

Post a Comment