Followers

music

Thursday, October 7, 2010

SMA

hello everybody . yeah . haha eh entry (!)  tak bole blah ==' . cheet sma nak dkat doe . siyes tadi dah dpt jadual periksa tahu . perhg (!) nak ckp cuak tak cuak ahh . tetibe aku cm rase takut gila weyh =,=  hadoi . macam tak ready lagy jehh . eh tak bole takbole kalau kau nak dpt kan sesuatu kau kene berubah . masih sempat kalau kau nak kann :) ouh kepada siapa yg tidak mengetahui ape itu sma .bia saya terang . sijil menengah agama . hah tuh dia . penah dga takk . periksa nie just kene menghafal jehh .paham pon ade lah jugak . yg penting dlm bahasa arab . whoaa . menarik takk . haha kau ade ? ==, yeah aku tahu mesti hang cakap tak pentingkan . cheet . tape nnty kau paham laah ape yg penting sgt sma tuhh . mmg taley lwn spm pentingnye . tapi bagi kami yg bersekolah agama , sgt sgt lahh penting :) haish . dlm kesempatan ini . aku ingn memohon maaf atas semua kesalahan yg telah aku buadd dgn sengaja atau pon tidak . doakan kejayaan aku yeah . mane tahu rezeki aku menjadi ustazahkehh . walla * melebar senyumnye thanks



tuh dia . hang ade :p

whoaa . takot siot

0 makcik pakcik melatah:

Post a Comment