Followers

music

Saturday, October 23, 2010

like :)

tetibe macam suka pulak lagu lagu nie . tiada maksud ape ape pon yeah :)


aku bukan untukmu versi zaf & lah VE

 Dahulu kau mencintaiku
Dahulu kau menginginkanku
Meskipun takkan pernah ada jawabku
Tak berniat kau tinggalkan aku

(*) Sekarang kau pergi menjauh
Sekarang kau tinggalkan aku
Disaat ku mulai mengharapkanmu
Dan ku mohon maafkan aku

(**) Aku menyesal t'lah membuatmu menangis
Dan biarkan memilih yang lain
Tapi jangan pernah kau dustai takdirmu
Pasti itu terbaik untukmu


(***) Janganlah lagi kau mengingatku kembali
Aku bukanlah untukmu
Meski ku memohon dan meminta hatimu
Jangan pernah tinggalkan dirinya untuk diriku


Kembali ke: (*),(**),(***)

Meski kau memohon meminta hatiku
Jangan pernah tinggalkan dirinya
Untuk diriku  







0 makcik pakcik melatah:

Post a Comment