Followers

music

Sunday, October 3, 2010

like :)

raya nak abes dah nie . open house tade lahh belambak macam korang kenn . haha aku tak famous mcm achai tuhh . cheet (!) haha suda lame pulak tak tgok wayang . tadi kat ruma orang kawen jumpe fadzly (cousen) dea tanye bile nak tgok wayang same . haish ko cuti bole lahh cite bhaii . aku terkedek kedek kene hafaz sma punye subject tahu . kau sekolah biase bole lahh cuti cuti nie . aku ? cheet (!) nak jadi ustzah mmg begini . wahwah * kenyit mata nie . haha kalau rezeki aku jdi ustazah pon oke what . kau bole ? haha eh thanks ehh kepada yg mengfollow blog yg taksberape ini :) sila beri komen atau ape sja cdgan untuk membaik pulih blog baru ini . tglkan jejak anda di chatbox saya yeah . terima kasih :) 



                                         just for my follower 
                                          thanks alot (:

0 makcik pakcik melatah:

Post a Comment