Followers

music

Sunday, September 26, 2010

hangout (:

yay !kelua dgn ilin harinie . mak ai (!) nak kate penatnye hanye tuhan saje yg tahu . sbbnye kiteorang dari klang ke mid after that ke jusco . gila tak (?) kelua ruma pukul 12 . smpai klang 1 . haha byangkan lahh . naek train . dah sampai kl sentral nak train pgy mid . nak kate penuhnya mcm sardin tuh ahh (!) gila doe . pastu ade lahh bebudak 'kelate' nie . tengah penuh penuh nie . tetibe dga sorang nie ckp : haish suso jadi gumuk nie . dok muak train . sorang lagy: makang nasi banyok nieh . haish aku dah panas . siot tol . mcm mcm ah dia kecek . pikey kawe tak pehe ape mu kecek . nie kawe nak nasihat nie . mu pekey mu hhebak ? haha salah ko ore gumuk nie ? ape ore gumuk nie taley nak idup ko .kawe ade ggu idop mu ? dok kann  . mu pon bukan perfect pon . kawe mu tuh lagy bau semerbak kasturi. haha peke bedak dok ? bau tuhh . hahaa * harap maaf yeah . saya tak pandai berslaing kelate lahh . hee . bila nak balek pulak . ade cina nie dtg kat aku . ape tah nie ckp tak phm aku ckp lahh nak cepat kann . pastu dea bagy kertas terus suruh tulis *ade lah bende yg dia suruh tulis . mcm jual barang ,sambil aku tulis dia memuji muji lah aku . siap kate dia single . bole tak masuk line .  bila aku dah tulis dea kate aku kene bayar . ah suda (!) aku duet pon tade . nak jimat . dah kene kelua duet .rm 10 tau  kalau aku beli guna rm10 tuh dpt mcm mcm . haish. then rush gila bila smpai klang . smpai dlm pukul 5 . gerak naek bas dlm pukul 5.15 . smpai jj pukul 5.30 . haha terus pegy tempat yg dituju . dah beli brg tuhh . sian kat ilin tak makan dari tadi . belilah mcd . then terus balek . rush gila sbb ayah kol suruh balek awal . haha tapi mcmmcm lahh tadi ^^ best pon ade . btw thanks  and sory to ilin (: yg penting aku ade beli patung domokun :) wee~ tapi kecik jehh . buad letak kat bag jadilahh . hehe . dAh lahh penat nak tido . nyte babe


yeah !
haha same kann


nie je gamba aku dgn ilin yg oke . yg lean hampeh (!)

0 makcik pakcik melatah:

Post a Comment